PAGE TRANSLATION

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟ BLOG

Share

Κυριακή, 31 Μαΐου 2009

ΑΥΞΗΣΗ 20% ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΦΡΕΣΚΟΥ ΑΓΕΛΑΔΙΝΟΥ ΓΑΛΑΚΤΟΣ


Άμεσα και απτά αποτελέσματα έφερε η πολιτική της μείωσης των τιμών στο φρέσκο γάλα, σύμφωνα με τη γαλακτοβιομηχανία Vivartia.

H εταιρεία που «άνοιξε» το χορό των μειώσεων ρίχνοντας την τιμή στο γάλα ΔΕΛΤΑ στο 1 ευρώ το λίτρο στα σουπερ-μάρκετ, κάνει λόγο για αύξηση της κατανάλωσης του φρέσκου αγελαδινού κατά 20% περίπου μέσα σε ένα μήνα.

Η κίνηση, ως γνωστόν, βρήκε «μιμητές» σε πολλές ιδιωτικές και συνεταιριστικές γαλακτοβιομηχανίες. Σύμφωνα με τη Vivartia, η αύξηση της κατανάλωσης δίνει, σύμφωνα με την άποψη της Vivartia, διέξοδο στα προβλήματα διάθεσης και αξιοποίησης της ελληνικής παραγωγής αγελαδινού γάλακτος που υπήρχαν, προσφέροντας προοπτική για το μέλλον.

Δεν υπάρχουν σχόλια: