Στη σχετική ανακοίνωση αναφέρεται ότι «η Marfin Investment Group (MIG) και η θυγατρική της Vivartia, μετά τη μείωση της τιμής στο φρέσκο γάλα Δέλτα στο 1 ευρώ, συνεχίζουν να στηρίζουν τον καταναλωτή και το δικαίωμά του να απολαμβάνει κάθε στιγμή βασικά προϊόντα διατροφής».
Υπενθυμίζεται ότι την προηγούμενη εβδομάδα η Danone ανακοίνωσε ότι μειώνει την τιμή του Activia Κάθε Στιγμή σε 0,50 ευρώ (1,99 ευρώ η συσκευασία των 4 τεμαχίων).
Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τώρα αναμένονται και οι αντιδράσεις των υπόλοιπων «παικτών» της αγοράς γιαουρτιού. Είναι πολύ πιθανό η κίνηση της Vivartia να προκαλέσει άλλο ένα ντόμινο μειώσεων των τιμών στο ράφι και στον εν λόγω κλάδο.
Άλλωστε, αξίζει να σημειωθεί ότι η μάχη για τα μερίδια αγοράς έχει ήδη ανάψει για τα καλά, καθώς οι περισσότερες γαλακτοβιομηχανίες – κάποιες εξ αυτών θέτοντας προς το παρόν σε δεύτερη μοίρα ακόμα και τα κέρδη τους- «τρέχουν» ειδικές προσφορές και προωθητικές ενέργειες με σκοπό να τονώσουν τη μειωμένη ζήτηση.
Χαμηλότερες τιμές και στους χυμούς
Παράλληλα, η Vivartia επεκτείνει τις μειώσεις τιμών και στην κατηγορία του φρέσκου χυμού, ανοίγοντας άλλο ένα μέτωπο. Έτσι, το νέο προϊόν με την επωνυμία Φρεσκοστυμμένο θα διατίθεται στη συσκευασία των 750 ml έναντι 2,5 ευρώ.
Και εδώ η κίνηση της εταιρείας αναμένεται να βρει σύντομα μιμητές στις υπόλοιπες βιομηχανίες που δραστηριοποιούνται στο χώρο των μη αλκοολούχων ποτών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου